کد خبر: ۱۳۷۷۶
۹۱۳ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

وزیر پیشنهادی صنعتِ آب و برق را متحول می‌کند

۱۳۹۲/۵/۲۲
۱۲:۳۵

 

 


عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با فارس:
ارائه برنامه وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون عمران/ وزیر پیشنهادی صنعتِ آب و برق را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: ارائه برنامه وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون عمران/ وزیر پیشنهادی صنعتِ آب و برق را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس : عضو کمیسون عمران با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نیرو برنامه‌های خود را ارائه کرد، گفت: نظر اعضای کمیسیون عمران نسبت به وزیر پیشنهادی مثبت است چرا که وی صنعت آب و برق را متحول خواهد کرد.

سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: بنده تاکنون تا این حد وزیری را که به حوزه کاری خود آشنا باشد ندیده بودم چرا که وی در حوزه کاری خود کارشناس است.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی نیرو فردی متعهد است و از سال 59 وی را می‌شناسم ادامه داد: وی فردی متخصص است و برنامه‌های چیت‌چیان زمانی که در کمیسیون عمران ارائه شد متوجه شدم که در مورد آب، آبفا و برق برنامه مشخصی دارد.

به گفته وی، برنامه‌های وی کاملاً اجرایی است و شعاری نیست و معتقد هستم که وزارت نیرو تا به حال چنین فرد توانمندی را به خود ندیده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که وزارت نیرو بدهی زیادی به پیمانکاران دارند آیا بازهم فکر می‌کنید بتوان به آینده صنعت آب و برق امیدوار بود گفت: مشکل بدهی به پیمانکاران مربوط به کل کشور است ،بنابراین دولت باید یارانه را بیش از این به حساب مردم واریز نکند و دهک‌های بالایی را قطع کند تا مرحله دوم اجرا و درآمد حاصل از آن به پروژه‌ها اختصاص یابد.

وی ادامه داد: با این روش هم پروژه‌ها جان می گیرند و هم اینکه طلب پیمانکاران پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: صنعت آب و برق با وزیر پیشنهادی نیرو متحول خواهد شد و مشکلات پیمانکاران این دو حوزه حل خواهد شد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز